onsdag 12 juni 2013

Hungrig

En rel hård vecka har börjat. Det går helt ok, 29km i måndags, 20 igår (varav 6km va 1km intervaller) och 13 idag (med 17 planerade i em). Men jag har lite problem med att jag alltid är så jäkla hungrig när jag har sprungit mycket ett par dagar i rad. Sjukt jobbigt, jag kan inte fokusera på skolan utan går bara runt och småäter. Det är inte så att jag är sugen på nåt speciellt heller, jag funderade på att köpa godis men när jag va på väg ut va jag inte sugen på det längre, sallad brukar jag alltid vara sugen på men inte nu, inte sugen på protein-rika grejer heller. Det enda jag känner mig minsta sugen på är mjölk men det blir jag ju inte mätt på.
Finns det nån där ute i min ENORMA läsarkrets som har nåt förslag? På ett sätt är det väl bra, det betyder att jag bränner fett på ett eller annat sätt antar jag. Men jag måste liksom få klart det här examensarbetet så jag har inte tid att vara så här ofokuserad!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar