söndag 18 maj 2014

1 v kvar

Med 1 v kvar till BUM börjar jag bli lite nervös. Inte kanske för att det kommer bli sjukt jobbigt utan mest för att det känns som jag har så mycket jag borde planera som jag inte kommer hinna: Jag vill ha kompression på vaderna men vet inte vilka strumpor som är bäst. Jag vet inte hur mycket vatten/sportdryck jag ska ha med, eller hur mycket, vad eller när jag ska börja äta. Jag är inte ens säker på vad jag ska bära med. Ska jag ha ryggsäck hela loppet eller börja utan, lita på att Kajsa som ska supporta har kan ge mig vad jag behöver utefter vägen och ta på mig den vi Hindås? Eller ryggsäck och handhållen flaska kanske?
Skor är jag ganska säker på i alla fall. The North Face Hyper Guide tror jag dom heter som jag ska börja med. Dom håller på att gå sönder så jag har sparat dom under nån månad men tror ändå det blir perfekt. Sedan har jag minst två par skor vid Hindås som jag kan byta till. Efter Hindås är det bara att hoppas på det bästa...

Nåväl, jag får planera mer under veckan, och egentligen borde det spela mindre roll exakt vad och när jag gör saker så länge jag är bra tränad!

Uppladdningen har den här veckan bestått av ca 12mil löpning, nästa vecka ska jag bara jogga det jag känner för (men minst ett par mil innan lördag) och framförallt dricka och äta mycket de sista dagarna.

Dagens låt blir Seth Sentry med Float Away. Bra grejer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar